Kami

Kami Orang Ulu Tiram

Kami Orang Ulu Tiram

Lirik Lagu Anak Kampung – Jimmy Palikat

Memang aku ini anak orang miskin
Tiada apa-apa yang dapatku berikan
Engkau memang cantik memang tidak padan
Dan tidak sepadan

Aku anak kampung tiada pelajaran
Kuli-kuli sahaja memang tidak padan
Cantik bha kau itu banyak yang tergoda
Lagi orang kaya

Chorus
Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun teda ada pun bapa punya
Apa lagi belanja mahu bayar berian
Kahwin sama kamu

Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerana aku cinta
Aku lepaskan kau sama orang lain

Engkau masih muda cantik lagi menawan
Janganlah kau cari lelaki macam saya
Engkau memang cantik
Nanti kau menyesal tiadalah guna

Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun teda ada pun bapa punya
Apa lagi belanja mahu bayar berian
Kahwin sama kamu

Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerana aku cinta
Aku lepaskan kau sama orang lain

tetiba teringat lagu ni kan..hehe..kami org kampung..tida punya apa2..jadi kami org tiram..ble masuk ulu..ssh nk nyanyi lak..

Kami orang tiram
Tiada apa-apa
Kami punya kereta dan motor saja
Untuk pergi jusco

Kami orang tiram
Tengah jengah2 tadika
Tadika untuk abg
Untuk belajr ABC

Kami orang tiram
Tapi abg selalu cakap
Saya takmo sekolah
Saya suka men-men je(Ultraman)

Wahai ank2
Kamu jgn macam2
Belajr pndi2
Nanti semua sayang

Kamu orang tiram
Tak leh nampk ibu
Bila nampak ibu je
Kamu nangis esak2

Wahai orang tiram
Bukan ibu bosan
Tpi ibu kesian
Awk nngis2 saje
Padahal abi da ada

Ank ibu budak baik
Budak yg sgt comel
Kamu mmg bagus
So jgn macam2

Abi jadi hulk hogan
Ibu jd incredible hulk
Abg terus sopan
Adik terus sengeh

Bukannya ku tidak suka, suka sama kamu
Tapi ibu takut kamu asek nangis
Kerana ibu tahu
Abi ada sama kamu
wahai anak2

Advertisements

1 Comment

  1. Nora Karim said,

    December 13, 2012 at 2:12 pm

    Lagu fav anak2 ni… salam kenal dari group SCFM ^_^


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: