Perjalanan yang masih panjang

lama tak bersiaran kt blog sepi aku ni..hee..perjalanan aku n iman la yg di maksudkan..cubaan utk menyusukan sepenuhnya Nur Iman mengikut spec yg di tetapkan aku sendiri..6 bln ni dlu r….percubaaan akn meningkat sikit demi sikit..razin cma mmpu 3 bln spenuhnya susu badan..pastu cmpo2..4 bln stop trus bg susu badan..sbb ilmu tak ckp,,ilmmu tk ckp sbb tak gali dr awal2..pastu,tak tahan ble nipple crack..hehe..yg iman ni..kekuatan mana tah..crack ke tak crack..bg jugak..padahal time razin,fully kt umh,truk tul bel di fikirkan..sehingga sebelum pregnantkan iman, susu masih keluar jika di picit..klu tau power pumping tu seme..knprm razin susu bdan gak..tkpe2..ibu dah cba yg terbaik2 utk ank2 ibu..

layan pic iman dlu r..

ni la puteri kami..mulut menten..kuikuik..abg dia nxt update la..t abi emo..cte iman pn nk masukkan bab razin gak..hahaa..iman n razin di sahkan mild eczema..urm..kecewa..eh ade nama razin gk..haha..lantak..skang pki buds baby..tp cm ketar lutut ble nk pass kt bs..hehe..so bs masi pki lotion XX yg ade extra pelembap..msh ok..

melalut da..nk cte psl bf,jd cte lain.haha..

Nur Iman Mohd Idzwan
3 mnths = 5kg je..diet ke ank aku ni..sedih tp takpe..jnji ade peningkatan berat..alhamdulillah..