bakal babyku lelaki???

doc kata 99 percents..bb ku lelaki..kuikuik..sukenya..tp both sides..parents ngn mertua aku kecewa gk la..drg nk pmpn.da buhsan nng llki..ramai sgt llki utk kedua blh pihak…at last..redha n hopefully selamat semuanya.haha..wan ar pling gmbra…nk ajak ank buli aku..adoi..ape pnya ayah nie??

arini mkn rambutan..sedap woo..sampai kejang perut..tp kekejangannya tk sama cm mkn durian arituh..mkn durian tu, bkn stkt kejang, pns woo badan..anak lm perut berpusing sana sini..kepanasan agknya…mkn tak agak2 org kt dlm tu ok ke tak??ikut kepuasan dr sndr tul la..hahhaa..thanks bb memahami ibu..lps menderita kepanasan dek penangan durian..trus tk rasa nk mkn durian da..duk teringin rambutan je..manggis stkt ni tgk2 je..tkde perasaan lagik..rambutan sekilo sekali jln je..no hal pnya..mau tk kembung perut..

bb pn da pandai skang..Alhamdulillah..tk minum susu je..die emoo..tk mo tendang2…die keraskan badan lam perut je..adoi..terpaksa ar g kedai cr anmum gak..beremosi tul la..before tido 1x, celik mata pg2 buta 1x..bankrupt trus rsanya..die yg kecik la yg ngarah2 kita..tp tpksa la ikut..sian lak kehausan susu..haaha..kelakar…abi die mana smpi ati tgk bb lapar..usahakan g bli gk..tp ibu bb nk pape, ttp die usahakan la..tq sayang..kuikuik..hopefully kekal la dgn sifat sebegitu sejak dr kita knal2 dlu hingga la akhir hayat kita ye..Ameen…luv u so much sayang!!

Perkembangan Kehamilan..

Bulan ketujuh

Bayi

* Janin kini boleh membuka dan menutup matanya, menghisap ibu jarinya, menangis serta menendang.
* Janin akan turut memberi tindakbalas terhadap cahaya dan bunyi.
* Panjangnya kini 15 inci dan berat 3 paun.(tp lupe nk suh doc catit lam kad tadik..hehe)

Ibu

* Anda kini telah memasuki trimester ketiga.
* Jika anda berisiko mendapat diabetes gestasi, doktor akan menjalankan ujian darah ke atas anda untuk
mengesannya. Tp da sah takde..semuanya normal..Alhamdulillah..
* Jika tumit dan kaki anda bengkak ketika berdiri, cuba baring dan tinggikan kaki anda daripada
badan…setakat ni, enggak ada lagik dong
* Oleh kerana perut anda semakin membesar, badan anda akan menjadi kurang seimbang dan mudah
terjatuh. Berhati-hatilah! Yang ni betul…tingginya tangga nk di panjat.adoi..